MAX PAYNE

Max Payne

REMEDY

Max Payne je hra ze třetího kvartálu roku 2001. Nejdříve si musíte zvyknou na specifickou citlivost ovládání a na tmavou grafiku. Tu ale později oceníte. Hra má pěkné textury, dokáže na vás opravdu zapůsobit a vtáhnout vás na místo, kde se hra odehrává. Náhlé ukázky ve hře a chvilkové omezení se na fotografie, zvuk a text zvyšují pocit, že se jedná o film.

Part I: American Dream — začátek v typicky americkém metru je skutečně dobrým startem do hry. Metro má skvělé textury a je skutečně pěkné. Hotel představuje klasicky oprýskanou hnusnou díru. Vše má svůj nádech, dodává to hezké kouzlo. Kulturní dům je maličko divný. Mně se nelíbil nádech designu, který z  něho udělal starou kovovou díru.

Part II: A Cold Day in Hell — Prostředí skladiště je temné, ostatně jako to mají hry tohoto typu ve zvyku, a už to není tak jednoduché. Nyní skutečně využijete spomalení a o hodně si zlepšíte míření. Na lodi získáte zbraň M-16, ve hře jako Cold Commando. Unikání požáru není zrovna lehké, ale jsou i horší věci. Dům je o přesném míření a hodně pokusech. Využijete zbraň M79, která vrhá granáty.

Part III: A Bit Closer to Heaven — Slévárna, ve které je spociální komando, mající Colt Commando, vzbuzuje dobrý dojem. Máte dobrý pocit, když zabijete několik členů tohoto komanda a nic se vám nestane.


Uložené pozice


Kopírujte do: Nepřihlašujete se-li jako uživatel či administrátor, naleznete složku pro savy na adrese: \\Max Payne\Sevegames\. Pokud je v této složce dokument s oznámení, že se přeci jen přihlašujete, tak jsou savy tady: C:\Documents and Settings\<uživatel>\Dokumenty\Max Payne Savegames\.

PART II: A COLD DAY IN HELL

PART III: A BIT CLOSER TO HEAVEN