Projekty

Gorka
Typ: MP mise CTC
Počet hráčů: 1-4
Respawn: group

Novinky

15. ledna 2011Forward Air Control
Po několikatýdenní práci vydáváme novou COOP MP misi Forward Air Control. Tři letečtí návodčí mají za úkol navést svého kolegu v L-159 Alca na celkem čtyři protiletadlová palebná postavení v týlu nepřítele. Je k dispozici ke stažení v sekci Mise.
16. prosince 2009Night Fight
Máme tu novou COOP MP mapu Night Fight. Je k dispozici ke stažení v sekci Mise.

Novinky ve hře

18. listopadu 2010ČSLA pro Operation Arrowhead

Legendární tvůrci módu ČSLA dokončují práci na verzi pro ArmA 2. Po Černarusi se tak budou moct prohánět vozidla jako Tatra T-813 Kolos nebo DTP-90.


9. července 2010Operation Arrowhead

Lačnost po pouštním prostředí, ve kterém by se daly vést bitvy, byla znát z počtu map různých komunit, ve kterých byl místo hlíny písek. Tráva také není zcela praktická, jak z hlediska náročnosti vykreslování, tak i z hlediska clonění optiky pušky. V Tákistánu vegetace opravdu není mnoho, což připomíná starý dobrý Flashpoint. Pokud s koupí Arrowheadu stále váháte, tak není s čím – je vidět, že kampaň v BI někdo skutečně hrál od začátku do konce ještě před vydáním hry. BI se z problémů ArmA II poučila a mise kampaně nejsou tak dlouhé, komplexní a složité, takže není tolik místa, kde by mohly být chyby. Z mise do mise se přechází plynule, takže hráčské oko rozdíl nepozná. Na druhou stranu je i přes méně vegetace větší výpočetní náročnost. Tím bych chtěl dementovat zprávy, které tvrdily opak.

Arrowhead má ohromný potenciál dobrého multiplayeru. Byla implementována spousta zajímavých věcí. V noci si vojáci můžou lépe rozdělit své cíle díky laserům připevněným k puškám. Hra pak vypadá velmi efektně. K pušce lze připevnit i světlomet. Voják může nést baťoh s další municí, což by mělo vyřešit problém s nedostatkem místa pro rakety. Orientační hodiny se vrátily zpět, což je rozhodně dobře, protože před monitorem se hráč orientuje hůře, většinou nevidí členy své jednotky a tak je upřesnění orientace týmu namístě.

Věc, která asi nejvíce přitáhne pozornost, je vidění v infračerveném spektru. Jednotky v noci jsou mnohem lépe vidět než s noktovizorem. Navíc se mlha stává průhlednou. Některé zbraně mají infravidění zabudované v optice, avšak stejně jako v realitě nejde hledět do optiky pušky zároveň s velkým přístrojem před očima. U zbraní jde nastavovat náměr a navíc je k dispozici dálkoměr, což pomůže hlavně při střílení z raketometů. Javelin tak snad přestane být takovým standardem.

Obrněná vozidla můžou metat dýmovnice a letadla decoy flare. Provádění tréninkovými misemi je o hodně lepší, takže nový hráč bude zaskočen komplexností hry snad už jen pozitivně. Zvukový engine doznal úprav k ještě lepší reprodukci zvuku. To je skutečně znát. Těžko říct, jestli to je skutečně tím enginem, nebo kvalitními zvukovými nahrávkami a jejich čištěním. A na závěr to nejdůležitější – ve hře je česká speciální jednotka i s českým vrtulníkem Mi-17 a vozidlem Land Rover Defender 110.

5. dubna 2010Operation Arrowhead Trailer
Trailer představující spojenecké jednotky, UAV vrtulník a ostatní techniku v očekávaném datadisku Operation Arrowshead.


A na co se v Operation Arrowhead můžeme těšit?
Vývojáři slibují nový zvukový systém. Dále se můžeme těšit na termovizi a lepší arsenál bezpilotních letounů. K dispozici budou nové protiletecné systémy, obrana proti vzdušným silám a také české jednotky.
27. prosince 2009ArmA 2 přetrvávající problémy
– nelze upravovat primární profil
– tank lze převrátit o malý kámen
– tank nebezpečně skáče během rychlé jízdy po mostě
– časté pády hry v misích kampaně (multiplayer)
– lehký kulomet může střílet skrz pancíř tanku
– po rychlém přesunu vozidlo zůstane 50 km nad zemí (multiplayer)
– hra spadne po automatickém uložení (multiplayer)
– hra spadne po změně místa ve vozidle (multiplayer)
– po srážce dvou vozidel se zněkolikanásobí jejich hybnost